Μυστικά για έναν ήρεμο ύπνο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Γιατί μετά απο έναν καλό ύπνο, ξεκινάει πάντα μια καταπληκτική ημέρα.

Ένα χαλαρωτικό, ζεστό μπάνιο, θα διώξει την κούραση της ημέρας. Δώστε στον εαυτό σας την πολυτέλεια -μία στο τόσο- να χαλαρώσει στην μπανιέρα. Ρίξτε στο ζεστό νερό 5-6 σταγόνες αιαθέριο έλαιο τζίντζερ για επιπλεόν ευεξία. Καλό είναι το μπάνιο να γίνεται 1 με 2 ώρες πριν πέσετε για ύπνο.

Ενα ζεστό ρόφημα βοηθάει. Η φύση είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας στην προσπάθειά σας να ζεσταθείτε και να χαλαρώσετε. Φτιάξτε λοιπόν ένα ζεστό αφέψημα τίλιου για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να χαλαρώσει.

Καλό είναι να αποφεύγετε οποιαδήποτε έντονη σωματική δραστηριότητα τουλάχιστον 3 ώρες πριν ξαπλώσετε.

Η χαλαρωτική μουσική πριν κοιμηθείτε συμβάλλει σε έναν ξεκούραστο, βαθύ ύπνο. Δοκιμάστε το, βοηθάει πολύ.

Το βραδινό σας γεύμα, φροντίστε να είναι κάτι υγιεινό και ελαφρύ, όπως ένα σάντουιτς με υλικά με χαμηλά λιπαρά ή ένα περιποιημένο γιαούρτι με φρούτα και μέλι.

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί κάθε βράδυ δεν κάνει καθόλου κακό, παρά μόνο καλό. Φροντίστε μόνο να μην ξεχαστείτε και το παρακάνετε.

Αποσυνδεθείτε. Όταν έρχεται η ώρα του ύπνου, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τη σεβαστείτε και να γλιτώσετε τον οργανισμό σας από όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που χρησιμοποιείτε, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μην ξαπλώνετε αγκαλιά με το tablet και μην κοιμάστε με την τηλεόραση ανοιχτή.

Μην τρώτε βαριά επιδόρπια. Δεν είναι αποδεκτό καθημερινά να πέφτετε στο ίδιο σφάλμα και να τρώτε γλυκά, γι’ αυτό φροντίστε, όταν έχετε λιγούρα για κάτι γλυκό, να ικανοποιείτε τη γεύση σας με λίγη μαύρη σοκολάτα ή μερικά φρούτα.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech