Κυτταρίτιδα, πως θα ξεφορτωθείτε τον εχθρό της σιλουέτας σας

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Μόνο αν το πάρετε απόφαση μπορείτε να την νικήσετε.

Η κυτταρίτδα δεν είναι απλή υπόθεση και θέλει τρόπο και κόπο για να την εξαφανίσετε απο τους μηρούς και τους γοφούς σας. Εαν δεν αποφασίσετε να αλλάξετε ριζικά τις διατροφικές σας συνήθειες και να εντάξετε την γυμναστική στην ζωή σας, λυπόμαστε αλλά αποτέλεσμα δεν θα δείτε.

Για όσες δεν γνωρίζουν η κυτταρίτιδα είναι η αναδίπλωση του λιπώδους ιστού που συνοδεύεται από κατακράτηση υγρών, το οποίο έχει μετατραπεί σε τοξικό.

Υπάρχουν ωστόσο ορισμένες συνήθειες που καταπολεμούν τον μεγαλύτερο εχθό του γυναικείου σώματος.

Εντάξτε στο διαιτολόγιο σας φρέσκα φρούτα και λαχανικά, που είναι πλούσια σε φυτοχημικά και ιχνοστοιχεία.

Ποια φρούτα καταπολεμούν την κυτταρίτιδα; Τα μύρτιλλα,τα κεράσια, τα πορτοκάλια οι φράουλες, τα σταφύλια και το μάνγκο είναι ιδανικά.

Φροντίστε να πίνετε ένα ποτήρι νερό κάθε 1 με 1 ½ ώρα. Αυτός είναι ο κανόνας που θα σας εξασφαλίσει σωστή ενυδάτωση και… αντίο κυτταρίτιδα

Η πρωτεΐνη τονώνει τους μύες, όμως αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να κόψετε μαχαίρι τους υδατάνθρακες. Η αντικατάσταση των σνακ με πρωτεϊνούχα αρκεί.

Η άσκηση είναι θαυματουργή. 10 λεπτά χαλαρό τρέξιμο και 30 λεπτά βάρη ( 3 με 4 φορές την εβδομάδα) είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Μην ξεχνάτε πως όσο κάνετε ασκήσεις με βάρη καίτε θερμίδες για κάμποσες ώρες μετά τη γυμναστική.

Αμέσως μετά τη γυμναστική:

Καταναλώστε σίγουρα μισό λίτρο νερό για να αναπληρώσετε τα χαμένα υγρά του οργανισμού.

Διαλέξτε ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες, γρήγορα αφομοιώσιμους όπως μία φρουτοσαλάτα με 1 κ.γ. μέλι.

Αφού περάσει 1 ώρα από το τέλος της εξάσκησης, δοκιμάστε ένα γεύμα με βάση τις πρωτείνες, όπως για παράδειγμα 1 τονοσαλάτα με 2 φέτες ψωμί του τοστ και 1 κ.γ. ελαιόλαδο.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech