Σούσι και καλός ύπνος, το μυστικό της μακροζωίας

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι Ιάπωνες που σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν τα 100 χρόνια.

Το sushi και ο καλός ύπνος είναι το κλειδί για μια γεμάτη και μεγάλη ζωή. “Να τρώτε και να κοιμάστε. Έτσι θα ζήσετε πολύ. Πρέπει να μάθετε να χαλαρώνετε”, συμβουλεύουν οι αιωνόβιοι Ιάπωνες και εμείς δεν μπορούμε να μην ακούσουμε τις συμβουλές τους.

Σύμφωνα με μακροχρόνια μελέτη οι αιωνόβιοι της Οκινάουα ζουν την υγιέστερη ζωή απ' όλους στον πλανήτη. Δύο από τα μυστικά τους είναι οι ντόπιες μοβ πατάτες (πλούσιες σε καροτενοειδή και λυκοπένιο) και το «χάρα-χάτσι-μπου», δηλαδή να σταματάς το φαγητό όταν έχεις χορτάσει κατά 80%.

Οι αιωνόβιοι Ιάπωνες τρώνε καθημέρινά τρία μεγάλα γεύματα την ημέρα και κοιμούνται σίγουρα οκτώ ώρες το βράδυ. Μάλιστα το αγαπημένο τους φαγητό είναι το mackerel sushi με ρύζι βρασμένο σε ξύδι!

Γιατί το sushi είναι τόσο υγειινό;

Αρχικά το sushi συνδυάζει το ρύζι με λαχανικά. Είναι όμως και το ψάρι. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα των ψαριών μπορούν να μειώσουν τη σκλήρυνση των αρτηριών, μειώνοντας έτσι και τις πιθανότητες ανάπτυξης καρδιακών παθήσεων.

Πρόσφατα το γραφείο Στατιστικής Υπηρεσίας (ONS) έκανε μια έρευνα με δείγμα γυναίκες από 21 χώρες και ανακάλυψε πως οι Γιαπωνέζες ζουν περισσότερο και έχουν μέσο όρο ζωής μέχρι τα 87. Αντίθετα οι Αγγλίδες έχουν μέσο όρο ζωής τα 83, οι Αμερικάνες τα 81.

Γιατί όμως οι Γιαπωνέζες ζουν παραπάνω; Άγγλοι ερευνητές ανακάλυψαν πως η μακροζωία σχετίζεται με τη διατροφική τους κουλτούρα που περιλαμβάνει πράσινο τσάι, σούσι και ήρεμο ύπνο.

Εάν θέλετε λοιπόν να ζήσετε μια μεγάλη και γεμάτη ζωή, άλλαξτε τον τρόπο ζωής σας, ηρεμήστε, βάλτε τα ψάρια, τα λαχανικά και το πράσινο τσάι στην καθημερινότητα σας και προσπαθήστε να μάθετε να φτιάχνετε sushi!

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech