Διαλειμματική προπόνηση: χάνετε λίπος γρήγορα και σίγουρα

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Μέσα σε λίγο χρόνο καίτε το περιττό λίπος.

Η διαλειμματική προπόνηση αποτελεί τον καλύτερο και τον πιο σίγουρο τρόπο να κάψετε λίπος και να δείτε το σώμα σας να σμιλεύει. Μέσα σε λίγο χρόνο κάνετε έντονη άσκηση και βοηθάτε το σώμα σας να ενεργοποιείται πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, στο διάδρομο ανεβάστε το ρυθμό για ένα λεπτό και τρέξτε με μεγαλύτερη ταχύτητα σε ανηφορική κλίση.

Μόνο 15 λεπτά διαλειμματικής προπόνησης αρκούν για να φτιάξετε σώμα και αντοχή. Η διαλειμματική προπόνηση περιλαμβάνει διαστήματα έντονης άσκησης που εναλλάσσονται με διαλλείματα ανάπαυσης. Δηλαδή όταν τρέχετε δεν είναι απαραίτητο να κρατάτε τον ίδιο ρυθμό, μάλιστα επιβάλλεται η αλλαγή ρυθμού. Κάντε για 1 λεπτό σπριντ και στη συνέχεια περπατήστε για 2 λεπτά. Συνεχίστε έτσι μέχρι να ολοκληρώσετε 15 λεπτά προπόνησης υψηλής έντασης και θα έχετε κάψει θερμίδες, θα έχετε τονώσει το καρδιαναπνευστικό σας, θα έχετε αυξήσει την αντοχή σας, την ταχύτητά σας τη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου και πάει λέγοντας.

Η διαλειμματική προπόνηση είναι ιδιαίτερα αποδοτική στην καύση θερμίδων και λίπους. Εναλλάσσοντας το ρυθμό της αερόβιας δραστηριότητας καταναλώνετε αρκετή ενέργεια ενώ αξιοποιείται το λίπος στο μηχανισμό μεταβολισμού. Επομένως έχετε μεγάλη καύση θερμίδων ενώ χάνετε βάρος, όχι μυϊκή μάζα. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο συνδυασμός προπόνησης αντιστάσεων και διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης, βοηθάει την απώλεια κιλών κυρίως λίπους και όχι μυϊκής μάζας.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech