Δυσκολεύεσαι στην περίοδό σου; Tips για να σου έρθει γρηγορότερα!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Δίνουμε άμεσες λύσεις στο πρόβλημά σου...

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχεις ευχηθεί να άλλαζες τη μέρα της περιόδου σου, για διάφορους λόγους. Για κοινωνικές εκδηλώσεις, διακοπές στη θάλασσα, κάποιο ταξίδι ή ακόμα και κάποια επαγγελματική υποχρέωση που το τελευταίο πράγμα που θες να σε απασχολεί είναι η περίοδος.

Βέβαια, όπως αντιλαμβάνεσαι δεν είναι και διακόπτης για να την κάνεις ό,τι θέλεις.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικά κόλπα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να επιταχύνεις την όλη διαδικασία.

Δες ποιοι είναι οι 7 φυσικοί τρόποi για να σου έρθει γρηγορότερα περίοδος:

Ζεστό μπάνιο
Η δημοφιλέστερη συμβουλή είναι το ζεστό μπάνιο. Πόσες φορές μου έχει τύχει να περιμένω περίοδο σε 2 μέρες, να μπαίνω για μπάνιο και μετά από λίγες ώρες ή την άλλη μέρα να μου έχει έρθει. Αυτό συμβαίνει γιατί με το ζεστό μπάνιο το σώμα αυξάνει την θερμοκρασία του, χαλαρώνουν οι μυς της κοιλιάς και αυξάνει την διαστολή και τη ροή του αίματος στην μήτρα.

Βάλε Θερμοφόρα
Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και η θερμοφόρα. Απλά δεν χρειάζεται να μπεις να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο. Μπορείς να χαλαρώσεις στον καναπέ σου αγκαλιά με την θερμοφόρα ή και ζεστές κομπρέσες. Η αδερφή μου είναι νοσηλεύτρια και ξέρει μερικά τρικ μου είπε ότι αντί για θερμοφόρα, μπορείς να τυλίξεις με πετσέτα ένα μπουκάλι ζεστό νερό. Είναι ακριβώς το ίδιο.

Βιταμίνη C
Η βιταμίνη C βοηθάει απορροφά την προγεστερόνη από τη μήτρα, κάνοντας τα μητρικά τοιχώματα να “πέσουν”. Το οποίο σημαίνει ότι βοηθάει να έρθει η περίοδος γρηγορότερα. Παρόλα αυτά φρόντιζε να πίνεις πολύ νερό εάν καταναλώνεις βιταμίνη C. Γενικότερα όσον αφορά τέτοιες μεθόδους καλό είναι να συμβουλεύεσαι πρώτα τον γιατρό σου.

Τσάι από βότανα
Υπάρχουν μερικά βότανα που ενεργοποιούν το αναπαραγωγικό σου σύστημα και κατά συνέπεια την έμμηνο ρύση. Βέβαια, καλό θα ήταν να μην το παρακάνεις γιατί μπορεί να επηρεάσουν τα επίπεδα τον ορμονών σου και οι αλλαγές διάθεσης να χτυπάνε κόκκινο. Ενδεικτικά θα σου πω τα πιο ελαφριά βότανα που μπορούν να βοηθήσουν, χωρίς ανεπιθύμητες παρενέργειες! Χαμομήλι, τζίντζερ, δεντρολίβανο, φασκόμηλο.

Χρόνο με τις φίλες σου
Αυτό είναι το πιο περίεργο από όλα. Θα μου πεις “αν περνάω χρόνο με τις φίλες μου θα συγχρονιστεί η περίοδος μας;”. Ε,ναι λοιπόν έτσι θα γίνει όσο περίεργο και αν σου φαίνεται. Μελέτες έδειξαν ότι οι γυναίκες που κάνουν παρέα έχουν πάνω κάτω τις ίδιες μέρες περίοδο. Οπότε αν κάποια φίλη σου περιμένει νωρίτερα περίοδο, μην φύγεις από το σπίτι της!

Όχι στο στρες
Το στρες “κόβει” την περίοδο. Αυτό το ξέρουμε όλες. Όταν αγχωνόμαστε, όταν ο οργανισμός μας γενικά είναι υπό πίεση, όλο το σύστημα υπολειτουργεί. Μην σκέφτεσαι συνέχεια το πότε θα σου έρθει γιατί έχεις 2 μέρες καθυστέρηση, ενώ γενικά είσαι ρολόι. Όσο στρεσάρεσαι, δεν βοηθάει. Χαλάρωσε και να δεις που μέσα σε ένα βράδυ θα σου έχει έρθει.

Κάνε γυμναστική
Πόσα οφέλη ακόμα μπορεί να σου προσφέρει η γυμναστική; Κάνει καλό στο σώμα σου, στη διάθεση σου, στην υγεία σου, αλλά και στην περίοδο σου. Εντάξει αυτό οφείλεται σε καθαρά λόγους λειτουργίας του σώματος, μιας και η άσκηση συμβάλει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Ένας ακόμα λόγος να ξεκινήσεις γυμναστική σήμερα!

Διαβάστε ακόμα:

Οι 5 βασικοί λόγοι που υποφέρεις κατά τη διάρκεια της περιόδου σου!

Χάπι της επόμενης μέρας - Πότε πρέπει να το πάρεις

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech