Sexy και γυμνασμένες γάμπες με απλά tips

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Είναι ένα απο τα σημεία του σώματος που παρατηρούν όλοι οι άνδρες,

Καλλίγραμα πόδια σημαίνει αυτόματα και όμορφες γυμνασμένες γάμπες. Οσες είναι τυχερές κληρονομικά, ίσως δεν χρειάζονταθ να κάνουν κάτι γι' αυτές. Αν όχι, οι παρακάτω ασκήσεις μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το καλοκαίρι πλησιάζει και ο χρόνος είναι περιορισμένος, γι'αυτό ξεκινήστε σήμερα κιόλας αν θέλετε να έχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ασκηση 1: Σε όρθια στάση, ξεκινήστε επί τόπου μικρά αλματάκια. Κάθε φορά που θα ακουμπάτε στο έδαφος, δεν θα το κάνετε με όλο το πέλμα, αλλά με τις μύτες των ποδιών σας.

Ασκηση2 : Προβολές. Η συγκεκριμένη άσκηση είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να απομονώσεις τη μεγαλύτερη ομάδα μυών των ποδιών γυμνάζοντας παράλληλα και τους γλουτούς σου. Τρία σετ των 15, τρεις φορές την εβδομάδα είναι ιδανικά.

Ασκηση 3: Καθίστε στην άκρη μίας καρέκλας και ακουμπήστε τα πόδια σας στο έδαφος. Από τη θέση αυτή ανασηκώστε τις φτέρνες και ρίξτε όλο σας το βάρος στο σημείου του μαξιλαριού του πέλματος και των δαχτύλων σας. Ύστερα, κάντε μερικές πιέσεις μετατοπίζοντας το βάρος. Για να καταλάβετε ότι κάνετε σωστά την άσκηση, πρέπει να αισθάνεστε ένα τράβηγμα στο σημείο της γάμπας. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων

Ασκηση 4: Σταθείτε όρθιες με τα πόδια παράλληλα και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Από τη θέση αυτή σταυρώστε τα χέρια μπροστά από το στήθος ακουμπώντας τους ώμους σας. Σηκώστε τις φτέρνες σας από το πάτωμα και μείνετε στη θέση αυτή για 15 δευτερόλεπτα. Ακουμπήστε τις ξανά στο πάτωμα και επαναλάβετε το για 10 φορές.