Αυξήστε τους μύες σας για να δείχνετε πιο "στεγνές"

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Όλα τα μυστικά για να αυξήσετε την μυική μάζα σωστά και αποτελεσματικά.

Οι γυμνασμένες γυναίκες αρέσουν σε όλους τους άνδρες και τα καλλίγραμα σώματα συγκεντρώνουν όλα τα βλέμματα. Πως θα θα καταφέρετε ωστόσο να "μεγαλώσετε" μυικά; Με ποιό τρόπο θα αποκτήσετε τορνευτά οπίσθια, σκληρούς κοιλιακούς και εντυπωσιακούς τετρακέφαλους;

Συμπληρώματα διατροφής, χάπια, ροφήματα πρωτεΐνης ή σκληρή προπόνηση; Ποια μέθοδο θα πρέπει να επιλέξετε για να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα; Εξετάστε το παράδειγμα του Ποπάϋ και τη γνωστή του εξάρτηση από το σπανάκι. Σήμερα κανείς δεν πιστεύει στο φούσκωμα των μυών και τις υπερφυσικές δυνάμεις, τρώγοντας απλά λίγο σπανάκι. Λοιπόν, τι πρέπει να κάνετε για να αποκτήσετε αποτελεσματικά μύες;

Ο στόχος στην εκγύμναση για όγκο είναι η αύξηση της βέλτιστης μυϊκής μάζας. Οι δρόμοι που οδηγούν στο στόχο αυτό είναι πολλοί, ωστόσο υπάρχει ένα κοινός κανόνας: πρέπει να ασκήστε εκτενώς! Αυτό θα σας βοηθήσει τόσο να αναπτύξετε ταχύτητα, αντοχή και δύναμη όσο και να σταθεροποιήσετε το βαθύ στρώμα των μυών. Ο όγκος δεν πρέπει να είναι η μόνη προτεραιότητα εδώ.

Κάθε φορά που ασκήστε, οι μύες σας αποκτούν σχήμα και ενδυναμώνονται, επομένως οι ασκήσεις σας πρέπει να εξελίσσονται και να γίνονται δυσκολότερες. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πώς να γυμναζόμαστε σωστά. Αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στη γλυπτική του σώματος. Πρέπει να ξέρετε πότε και πώς να το κάνετε. Πόσες επαναλήψεις; Τι βάρος; Πώς θα πρέπει να βάλετε σε σειρά τις ασκήσεις σας, κ.λπ. Μόνο οι ασκήσεις που έχουν προσαρμοστεί αποκλειστικά για εσάς από κάποιον επαγγελματία γυμναστή θα καλύψουν όλες αυτές τις απαιτήσεις. Αλλά πώς μπορείτε να σμιλέψετε και να χτίσετε μόνοι σας τους μύες;

1 .Αναγκάστε το σώμα σας να προσαρμόζεται διαρκώς σε διαφορετικές δραστηριότητες για καλύτερα αποτελέσματα. Δεν έχει σημασία πόσο καλό είναι το σετ των ασκήσεων, καμία άσκηση δεν είναι αποτελεσματική για πάντα όταν εκτελείται στον ίδιο ρυθμό. Προκαλέστε τον εαυτό σας συνεχώς.

2. Γυμνάστε όλες τις μυϊκές ομάδες ομοιόμορφα. Για να αυξήσετε τους μύες στο επάνω μέρος του σώματος, γυμνάστε επίσης και τους μύες στο κάτω μέρος. Το σώμα λειτουργεί ως ένα πλήρες πακέτο.

3. Συνδυάστε τη μέγιστη μυϊκή ένταση (5-8 επαναλήψεις) σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (8-15 επαναλήψεις) κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης.

4. Οργανώστε μεθοδικά το πρόγραμμα των ασκήσεων σε καθημερινή βάση. Μόνο η μεθοδικότητα φέρνει αποτελέσματα.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech