Πώς θα αποκτήσετε υπέροχους ώμους.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για τους ώμους για να φοράτε τα εξώπλατα με αυτοπεποίθηση.

Είναι ένα σημείο στο γυναικείο σώμα που όταν είναι καλοσχηματισμένο δείχνει φανταστική την όψη σας, τα ρούχα "στέκονται" σωστά και εσείς ακτινοβολείτε. Κάθε γυναίκα ξέρει πως οι ωραίοι γυμνασμένοι ώμοι δείχνουν φινέτσα και προσδίδουν έναν σέξι αέρα στην εμφάνιση.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δέιτε μερικές απίθανες ασκήσεις για να μεταμορφώσετε τους ώμους σας πολύ γρήγορα.

Καλό είναι αν είστε αρχάριες να ξεκινήσετε με ελάχιστα κιλά και σταδιακά να ανεβάσετε το βάρος. Οι ώμοι είναι πολύ ευαίσθητοι μύες και απαιτούν προσεκτικές κινήσεις και έλεγχο κατά την διάρκεια της προπόνησης.

Οι ώμοι είναι κατασκευασμένοι να δέχονται πολύ φόρτο και ανταποκρίνονται τέλεια σε πολλά σετ με πολλές επαναλήψεις και λίγα κιλά. Δηλαδή σε δυνατές και όχι τεμπέλικες προπονήσεις. Και όταν λέμε “δυνατές” εννοούμε προπονήσεις που αφιερώνουν τουλάχιστον 5 συνολικά σετ σε αυτούς τους μύες.

Κάτι που πρέπει να γνωρίζετε είναι οτι οι ώμοι κάθονται πάνω σε πολύ “ευαίσθητα” σημεία στο σώμα (στροφικό πέταλο, κλείδα κλπ) και θέλει πολύ μα πάρα πολύ καλό ζέσταμα.

Φυσικά μετά το τέλος της προπόνησης φροντίστε να κάνετε πάντα αποθεραπεία. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι οι ώμοι είναι μια μικρή μυική ομάδα που αναρρώνει σε μικρό χρονικό διάστημα. Δηλαδή, μετά από 48 ώρες θα είστε μια χαρά!