Ασκήσεις για να χάσετε το λίπος στους προσαγωγούς

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Είναι απο τα πιο δύσκολα σημεία στο γυναικείο σώμα

Αν έχετε για λίγο καιρό αφήσει την γυμναστική ή πήρατε λίγα κιλά παραπάνω, οι προσαγωγοί σας προδίδουν. Πρόκειται για ένα σημείο στο γυναικείο σώμα που όταν γυμνάζεται δείχνει υπέροχο το σχήμα των ποδιών. Δείτε πώς μπορείτε λοιπόν να αντιμετωπίσετε την χαλάρωση σε αυτήν την περιοχή του σώματος με στοχευμένες ασκήσεις.

Στο παρακάτω βίντεο θα βρείτε ασκήσεις για αρχάριες τις οποίες μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι.

Το ποδήλατο επίσης είναι μια πολύ καλή άσκηση που γυμνάζει έντονα τους προσαγωγούς.

Οι προβολές ποδιών βοηθάνε πολύ όπως και τα σκουότ.

Η τακτική εκγύμναση της συγκεκριμένης περιοχής επιβάλλεται αν θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα.

Δοκιμάστε το πιλάτες, μακραίνει τους μύες των ποδιών και "δουλεύει" πολύ σωστά τους προσαγωγούς.

Κάντε αερόβια άσκηση προκειμένου να αποβάλλετε το λίπος συνολικά απο το σώμα σας.