Office snacks: Ποιά να προτιμήσετε για να μη πάρετε κιλά

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Τι πρέπει να καταναλώνετε στο γραφείο.

Ολοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να καταναλώσουμε σωστές και υγιεινές τροφές κατά την διάρκεια της εργασίας μας. Στο γραφείο οι πειρασμοί είναι πολλοί και δύσκολα αντιστεκόμαστε στα σουβλάκια του διπλανού ψητοπωλείου ή στις λαχταριστές πίτες του φούρνου της γειτονιάς. Αν θέλετε να ωστόσο να μην πάρετε επιπλέον κιλά και να διατηρήσετε σωστές αναλογίες πρέπει να καταναλώνετε υγιεινά σνακ χωρίς πολλά λιπαρά και υδατάνθρακες.

Τα 5 πιο υγιεινά σνακ για το γραφείο

Φρούτα

Ξηροί καρποί

Οχι αρτοπαρασκευάσματα με βούτυρο

Μπάρες πρωτείνης χωρίς ζάχαρη

Γιαούρτι

Το γραφείο και ο χώρος εργασίας γενικότερα αποτελεί ίσως έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους για τη δίαιτα. Οι πολλές ώρες εργασίας, η πίεση και το άγχος, συνδυασμένα με ενα άδειο στομάχι μπορούν να οδηγήσουν στην κατανάλωση των πιο ανθυγιεινών και παχυντικών τροφών. Καλό είναι να ετοιμάζεται τα σνακ που θα καταναλώσετε στο γραφείο απο το προηγούμενο βράδυ έτσι ώστε να είστε έτοιμες να αντιμετωπίσετε μια κρίση λιγούρας κατά τις 12 το μεσημέρι.

Καλό είναι να τρώμε κάθε 2-3 ώρες. Η ημέρα μας είναι απαραίτητο να έχει 3 γεύματα (πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό) και 2 μικρογεύματα-σνακ. Στη δουλειά λοιπόν είναι καλό να τρώμε ένα μικρό, θρεπτικό και υγιεινό γευματάκι (σνακ). Αυτό θα μας βοηθήσει να μην τσιμπολογάμε συνέχεια και να παίρνουμε τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε.