Μακριά μαλλιά σε δύο μόλις εβδομάδες

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Πώς να μακρύνετε τα μαλλιά σας μέχρι και 8 εκατοστά σε δυο εβδομάδες.

Ποιά γυναίκα δεν ονειρεύετε μακριά και πλούσια μαλλιά; Σίγουρα πρέπει να κάνετε υπομονή για να αποκτήσετε υπέροχη μακρια κόμη αλλά και να ακολουθήσετε τα παρακάτω tips για να δείτε τα μαλλιά σας να μακραίνουν.

Μασάζ

Βάλτε στις ρίζες των μαλλιών σας ελαιόλαδο ή έλαιο καρύδας και κάντε καλό μασάζ. Τινάξτε τα μαλλιά σας ώστε το πρόσωπό σας να κοιτάζει το πάτωμα και συνεχίστε το μασάζ στις ρίζες σας για 4 λεπτά περίπου. Επιπρόσθετα μπορείτε να κάνετε μια καλή μάσκα στα μαλλιά σας μια φορά την εβδομάδα για ακόμα πιο θεαματικά αποτελέσματα. Ανακατέψτε γάλα καρύδας και μέλι και με τη μάσκα που θα δημιουργηθεί κάντε μασάζ στα μαλλιά σας, αφήστε τη να δράσει για λίγη ώρα και ξεπλύντε καλά.

Εναλλακτικά μπορείτε να φτιάξετε μια μάσκα με ένα αβγό, μέλι και ελαιόλαδο. Με το μείγμα κάνετε μασάζ στα μαλλιά σας, το αφήνετε να δράσει και ξεπλένετε ύστερα από 4-5 λεπτά. Τα μαλλιά σας μακραίνουν ακόμα και αν τους κάνετε καθημερινά λίγο μασάζ στις ρίζες χωρίς να χρησιμοποιείτε κάποιο προϊόν. Αν όμως θέλετε γρήγορο αποτέλεσμα τότε χρησιμοποιήστε έλαια όπως σας είπαμε παραπάνω.

Λούσιμο

Για να έχουν τα μαλλιά σας το καλύτερο “περιβάλλον” να λούζεστε τακτικά και να χρησιμοποιείτε καθημερινά ένα τονωτικό προϊόν για το δέρμα του κρανίου συν ειδική μάσκα μία φορά την εβδομάδα. Τα σπρέι πρωτεΐνης που για πύκνωση και ενδυνάμωση μπορεί επίσης να βοηθήσουν. Προσθέτουν άμεσα όγκο στα μαλλιά αλλά με τον καιρό ενδυναμώνουν τα μαλλιά και μειώνονται οι απώλειες από το σπάσιμο των τριχών

Διατροφή

Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αν θέλετε να διατηρήσετε μακριά ή να μακρύνετε τα μαλλιά σας. Τα μαλλιά αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνη, οπότε αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό θρεπτικό συστατικό προκειμένου να αναπτυχθούν. Προσπάθηστε να τρώτε τουλάχιστον 120 γρ. “πλήρους πρωτεΐνης” στο πρωινό και το γεύμα, τις ώρες που τα κύτταρα των μαλλιών σας είναι στην πιο δραστήρια φάση τους. Καταναλώστε αβγά, πουλερικά, ψάρι, άπαχο κρέας και τυρί με χαμηλά λιπαρά. Περιέχουν όλα τα σημαντικά αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα.