Συμβουλές για να κοιμόμαστε «σαν πουλάκια»!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Δεν είναι λίγοι αυτοί που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον ύπνο. Σίγουρα δεν χρειαζόμαστε όλοι τις ίδιες ώρες ύπνου, αλλά οι εφτά ώρες για τους περισσότερους είναι αρκετές. Εμείς, σας προτείνουμε μερικές απλές λύσεις για να αντιμετωπίσετε τις νύχτες αϋπνίας.

Διαλογισμός

Ο διαλογισμός περιλαμβάνει αργές και σταθερές αναπνοές ενώ καθόμαστε ήρεμες σε ένα ήσυχο περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, επικεντρωνόμαστε στην αναπνοή και το σώμα μας και παρατηρούμε από απόσταση όποιες σκέψεις και συναισθήματα έχουμε.

Πέρα από το ότι μπορεί να μας βοηθήσει στον ύπνο, ο διαλογισμός βοηθά επίσης στην καταπολέμηση του άγχους, βελτιώνει τη συγκέντρωσή, και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Φυσικά και μπορούμε να διαλογιζόμαστε όσο συχνά θέλουμε αλλά όπως ενημερώνουν διάφορες έρευνες ακόμα και με 15 λεπτά την ημέρα, θα νιώσουμε διαφορετικά.

Γιόγκα

Έρευνες δείχνουν πως η γιόγκα επηρεάζει θετικά τον ύπνο μας. Η γιόγκα μπορεί επίσης να μας ανακουφίσει από το άγχος, να βελτιώσει τη σωματική μας λειτουργία και να ενισχύσει τη διανοητική εστίαση.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη γιόγκα, οπότε καλό είναι να διαλέξουμε αυτό που μας ταιριάζει περισσότερο με βάση τις ανάγκες μας.

Στα μαθήματα γιόγκα για αρχάριους οι ασκήσεις απαιτούν να παραμένουμε περισσότερο στην ίδια στάση με το αποτέλεσμα να χαλαρώνουμε και να κοιμηθούμε πιο εύκολα. Για να επωφεληθούμε περισσότερο καλό είναι να συμμετάσχουμε σε αυτά τα μαθήματα από τις 7 το βράδυ και μετά.

Άσκηση

Η άσκηση ως γνωστό κάνει καλό στο μυαλό και το σώμα. Βελτιώνει τη διάθεσή, δίνει ενέργεια, βοηθά στην απώλεια βάρους και παίζει έναν σημαντικό ρόλο στις συνήθειες ύπνου μας .

Ξεκινούμε με 20 λεπτά την ημέρα γυμναστική: Δοκιμάζουμε τρέξιμο, ποδήλατο ή αεροβική ακόμα και το γρήγορο περπάτημα θα φέρει θετικά αποτελέσματα στον ύπνο μας.

Μπορούμε να προσθέσουμε κάποιο άλλο πρόγραμμα ενδυνάμωσης μερικές φορές την εβδομάδα.

Βρίσκουμε την ώρα της ημέρας που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μας αλλά αποφεύγουμε να κάνουμε γυμναστική μετά τις 9 το βράδυ γιατί η υπερένταση θα προκαλέσει περισσότερο κακό παρά καλό στον ύπνο μας.

Μασάζ

Έρευνες δείχνουν πως η θεραπεία μασάζ ωφελεί ιδιαίτερα τα άτομα που πάσχουν από αϋπνία, βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα του ύπνου και ευνοεί τη φυσική ευεξία του ανθρώπου κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μπορεί επίσης να μειώσει τα συναισθήματα του πόνου, του άγχους και της κατάθλιψης.

Όταν κάνουμε μασάζ πρέπει να έχουμε χαλαρό κορμί, να αφήνουμε το μυαλό μας να περιπλανηθεί ή να εστιάζουμε στην αφή και τα συναισθήματα (ανακούφισης και ευχαρίστησης) που μας προκαλεί

Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο μεταξύ άλλων βοηθά στην καταπολέμηση της κατάθλιψης αλλά μπορεί να βελτιώσει σημαντικά και όποια προβλήματα αϋπνίας μπορεί να αντιμετωπίζουμε.

Εκτός από συμπληρώματα διατροφής μπορούμε να βρούμε μαγνήσιο σε πράσινα λαχανικά (μπρόκολο), φρούτα (μπανάνες) και ξηρούς καρπούς. Σε κάθε περίπτωση συμβουλευόμαστε τον γιατρό μας για να μας δώσει την κατάλληλη αγωγή.

Φροντίζουμε τις συνθήκες στο υπνοδωμάτιο μας.

Αποφεύγουμε τα έντονα χρώματα στους τοίχους

Δεν επιτρέπουμε ηλεκτρονικές συσκευές μέσα. Τηλεόραση, lap top, κινητά δεν μας αφήνουν να κοιμηθούμε.

Διατηρούμε την θερμοκρασία σε χαμηλά επίπεδα. Έρευνες δείχνουν πως όσο περισσότερη ζέστη έχουμε στο υπνοδωμάτιο τόσο δυσκολότερα κοιμόμαστε.