Κυκλική προπόνηση με λάστιχο αντίστασης για να γυμνάσετε όλο το σώμα γρήγορα και αποτελεσματικά

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Δεν χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο καθώς μπορείτε να γυμναστείτε στο σπίτι

Η προπόνηση με λάστιχα είναι απο τις κορυφαίες στο θέμα της ενδυνάμωσης των μυών. Τα λάστιχα μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στην προσπάθειά σας για μυϊκή ενδυνάμωση ή υπερτροφία, και για κάψιμο λίπους και γενικότερη φυσική κατάσταση.

Τα πολλαπλά οφέλη τους

Απευθύνονται σε όλους: Είτε είστε αρχάριοι, είτε μέσης εμπειρίας, είτε προχωρημένοι, πάντα θα υπάρχει ένα λάστιχο για εσάς. Κυκλοφορούν σε τεράστια ποικιλία αντίστασης, ενώ αρκετές σειρές προσφέρουν τη δυνατότητα συνδυασμού διαφορετικών λαστίχων σε ένα, με χρήση ειδικών κρίκων. Αν λοιπόν συνηθίσετε μια αντίσταση, πολύ απλά προσθέτετε ακόμα μία.

Ταιριάζουν στις πιο συνηθισμένες ασκήσεις: Μεγάλο ποσοστό των ασκήσεων που κάνετε με λάστιχα, αποτελούν «αντιγραφή» αντίστοιχων ασκήσεων με ελεύθερα βάρη ή μηχανήματα που κάνατε και στο γυμναστήριο. Επομένως ο χρόνος για να τις μάθετε είναι ελάχιστος – εφ’ όσον γνωρίζετε την σωστή τεχνική εξ’ αρχής.

Γυμνάζουν όλο το σώμα: Με ένα σετ λαστίχων μπορείτε να γυμνάσετε αποτελεσματικά όλο το σώμα, και να δώσετε έμφαση σε κάθε μυϊκή ομάδα.

Εξοικονομούν χώρο: Δεν πιάνουν χώρο όπως π.χ. ένας αλτήρας ή μια μπάρα, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για χρήση στο σπίτι ή οπουδήποτε έχετε ακόμα και τα ελάχιστα τετραγωνικά. Όταν τελειώσετε την προπόνησή σας, απλά τα βάζετε σε μια τσάντα μέχρι την επόμενη και ξεμπερδεύετε.

Προσθέτουν ποικιλία: Οι μύες σας μπορούν εύκολα να συνηθίσουν έναν τρόπο γυμναστικής, αν τον επαναλαμβάνετε για μεγάλο χρονικό διάστημα – η συνήθεια αυτή λέγεται και «πλατώ». Τα λάστιχα αποτελούν μια ιδανική επιλογή για να τους «ξυπνήσετε», δίνοντάς τους ένα διαφορετικό προπονητικό ερέθισμα.

Αν κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις 2 φορές την εβδομάδα θα δείτε σύντομα το κορμί σας να δυναμώνει και τους μύες να διαγράφονται. Διαλέξτε ένα λάστιχο ελαφριάς έντασης για να μπορείτε να κάνετε εύκολα τις επαναλήψεις. Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι να κάνετε πολύ καλή προθέρμανση πριν καθώς ακόμα και με τα "φαινομενικά" αθώα λάστιχα μπορεί να τραυματιστείτε.