Αυτές οι sauce σας παχαίνουν ακόμα και σε μικρές ποσότητες

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Όταν μάθετε πόσες θερμίδες περιέχουν θα τις κόψετε "μαχαίρι".

Έχετε σκεφτεί οτι οι σάλτσες, οι κρέμες κι όλα αυτά που πασπαλίζετε στο φαγητό σας μπορεί να είναι οι βασικοί ένοχοι που δεν χάνετε βάρος, ενώ προσέχετε; Οι συνήθεις «ένοχοι» είναι κυρίως οι υγρές θερμίδες (π.χ. τα αναψυκτικά) που νομίζουμε ότι επειδή τις πίνουμε, δεν μας «φορτώνουν», οι λάθος μερίδες, οι επεξεργασμένες τροφές και η απουσία σωματικής δραστηριότητας.

Οι σος, οι σάλτσες και τα διάφορα αλείμματα κρύβουν πολλές θερμίδες που δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο πολύ επιβαρύνουν την σιλουέτα και σας γεμίζουν έξτρα πόντους και κυτταρίτιδα. Ο καλύτερος τρόπος να μετατρέψετε την υγιεινή σας σαλάτα σε ένα ανθυγιεινό και παχυντικό γεύμα, είναι να την υπερκαλύψετε με σος, μέχρι να ποτίσει και το τελευταίο φυλλαράκι ρόκας στο μπολ.

Εάν δε είστε πάλι από εκείνους που δεν αντέχουν τη σαλάτα χωρίς λίγη σος, προτιμήστε μια βινεγκρέτ από ξύδι μπαλσάμικο και βάλτε την ξεχωριστά από τη σαλάτα για να ελέγχετε πόσο θα προσθέτετε κάθε φορά.

Για να αντιληφθείτε τη μεγάλη ζημιά της σος, πάρτε το παράδειγμα της σαλάτας του καίσαρα την οποία συνοδεύει σάλτσα, πολύ περισσότερη της μιας μερίδας, ενώ συχνά παραγγέλνουμε και έξτρα ποσότητα. Σε αυτή την τελευταία περίπτωση, χωρίς πολλή σκέψη επιβαρύνουμε το γεύμα μας με περίπου 600-800 θερμίδες.

Οι ένοχες σος, τα αλείμματα και οι θερμίδες που περιέχουν

Φυστικοβούτυρο - 200 θερμίδες

Βούτυρο – 100 θερμίδες

Κρέμα τυρί – 50 θερμίδες

Γουακαμόλε - 25 θερμίδες

Κέτσαπ – 20 θερμίδες

Μουστάρδα - 11 θερμίδες

Μαγιονέζα – 95 θερμίδες

Ελαιόλαδο – 120 θερμίδες

Ξινόκρεμα – 23 θερμίδες

Ζάχαρη – 60 θερμίδες

Σάλτσα ταρτάρ – 32 θερμίδες

Βινεγκρέτ – 50 θερμίδες

Διαβάστε ακόμα