Κάντε Air Boxing και χάστε το περιττό λίπος στην κοιλιά

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Τι είναι και πώς γίνεται

Το air boxing είναι ένας διασκεδαστικός σχετικά εύκολος και φθηνός τρόπος για να γυμνάσετε όλο το σώμα και να χάσετε το περιττό λίπος στην κοιλιά. Αυτό το είδος αερόβιας προπόνησης αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό, καίει άπειρες θερμίδες και λίπος, ενώ παράλληλα βελτιώνει θεαματικά την ισορροπία και το συντονισμό του σώματος, αυξάνει τις αντανακλαστικές ικανότητες και προσδίδει δύναμη στο σύνολο των μυϊκών ομάδων.

Ένα μάθημα Air Boxing διαρκεί 45 λεπτά στο γυμναστήριο και σκοπός είναι να μάθετε να συνδυάζετε τις γρήγορες και δυναμικές κινήσεις ποδιών και χεριών χωρίς τη χρήση σάκου μποξ. Πρόκειται για μια προσομοίωση μποξ. Τις πρώτες μέρες θα νιώθειτε να σας κόβονται τα γόνατα και τα χέρια σας θα είναι ασήκωτα ωστόσο σε μια-δυο βδομάδες το σώμα προσαρμόζεται και οι πόνοι υποχωρούν. Αυτό που μένει είναι μόνο ένα τεράστιο κέρδος στη φυσική σου κατάσταση.

Δείτε έναν εύκολο αλλά πολύ αποτελεσματικό πρόγραμμα το οποίο μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι σας.

Οι γροθιές και τα λακτίσματα γίνονται στον αέρα, κάτι που καθιστά το Air Boxing περισσότερο μια χορογραφημένη προπόνηση δύναμης και λιγότερο σε σκληρή άσκηση. Δεν απατείται κανένα είδους εξοπλισμό, ούτε βάρη, ούτε γάντια, η προπόνηση Air Boxing μπορεί να εκτελεστεί παντού: στο σπίτι, στο δωμάτιο του ξενοδοχείου ή ακόμη και στην παραλία των διακοπών σας. Μπορείτε να βάλετε την αγαπημένη σας μουσική και να ξεκινήσετε.