Περπάτημα: Γιατί είναι η καλύτερη άσκηση για όλες τις ηλικίες.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Κάντε το μεγαλύτερο δώρο στον ευατό σας και ξεκινήστε να περπατάτε.

Το σωτήριο περπάτημα είναι η πιο απλή μορφή άσκησης και δεν απαιτεί τίποτα παραπάνω από ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και φυσικά διάθεση. Αν μάθετε πόσο καλό θα κάνετε στην υγεία σας αν περπατάτε καθημερινά μισή ώρα τότε σίγουρα θα το ξανασκεφτείτε και θα εντάξετε το περπάτημα στην ζωή σας. Οι αλλαγές που θα δείτε είναι πολλές και εντυπωσιακές. Μην κάθεστε άλλο, βάλτε τα sneakers σας και ξεκινήστε.

Τα οφέλη του περπατήματος

Γίνεται αποδοτικό και ωφέλιμο για την ψυχική σας υγεία.

Βελτιώνεται η ανταπόκριση του οργανισμού στην ινσουλίνη, η οποία παίζει ρόλο στη μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Πολύ σύντομα θα διαπιστώσετε οτι θα "πέσετε" ένα νούμερο στο τζην σας.

Έρευνες δείχνουν ότι το περπάτημα έχει ευεργετική επίδραση στο νευρικό σύστημα και συμβάλλει στη μείωση του θυμού και της εχθρότητας.

Το καθημερινό περπάτημα επιταχύνει τον μεταβολισμό λόγω της καύσης θερμίδων και προλαμβάνει την απώλεια μυϊκής μάζας.

Έχει αποδειχθεί ότι το περπάτημα αποτρέπει το σχηματισμό τους λόγω του ότι ενισχύει την υγιή ροή του αίματος.

Το περπάτημα μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και τον κίνδυνο διαβήτη.

1-3 ώρες περπάτημα την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο θανάτου από καρκίνο του μαστού στις γυναίκες κατά 19% και άμα οι γυναίκες αυτές πιέσουν τον εαυτό τους λίγο παραπάνω και περπατούν για 3-5 ώρες την εβδομάδα ο κίνδυνος αυτός μειώνεται ακόμη πιο πολύ στο 54%.

Περπατώντας μόνο δυόμιση ώρες την εβδομάδα το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 21 λεπτά τη μέρα μειώνεται ο κίνδυνος καρδιακών προβλημάτων κατά 30%.

Βοηθά την κινητικότητα στο έντερο και συμβάλλει στην αντιμετωπίσει της δυσκοιλιότητας. Αυτός είναι και ο λόγος που το πρώτο πράγμα που κάνουν οι ασθενείς μετά από μια εγχείρηση στην περιοχή της κοιλιάς, είναι να σηκωθούν και να περπατήσουν.

Το περπάτημα σε εξωτερικό χώφρο σας εκθέτει στο φυσικό φως του ήλιου και απομακρύνει τον κίνδυνο της εποχικής κατάθλιψης, η οποία εμφανίζεται συνήθως φθινόπωρο και χειμώνα.

Τα οφέλη του περπατήματος στην υγεία είναι τόσα πολλά που συχνά παραλείπεται η συζήτηση τους. Ξεχνάμε πόσο καλή γυμναστική είναι και πόσο βοηθάει να κάψουμε έξτρα θερμίδες, να τονώσουμε τους μυς των ποδιών μας, να χάσουμε τα περιττά κιλά που έχουμε και το βασικότερο είναι ότι δε χρειάζεται συνδρομή γυμναστηρίου. Αν περπατάμε καθημερινά 30 λεπτά σε μέτρια ταχύτητα βοηθάει να κάψουμε 150-200 θερμίδες. Δεν είναι και λίγες. Βρείτε κινητρο για να περπατήσετε καθημερινά:

Βρείτε μια όμορφη διαδρομή που σας ευχαριστεί, ώστε να θέλετε να την κάνετε συχνά.

Καθορίστε μια συγκεκριμένη ώρα μέσα στην ημέρα, την οποία θα αφιερώνετε στο περπάτημα, οτι καιρό και να κάνει.

Δημιουργήστε μια playlist με τα αγαπημένα σας τραγούδια και βγείτε για περπάτημα. Η μουσική βοηθάει πολύ

Αν έχετε σκύλο, τότε δοκιμάστε να κάνετε μεγαλύτερες βόλτες με έντονες κινήσεις.

Κατεβάστε μια εφαρμογή στο κινητό που να μετράει τα βήματα και να σας επιβραβεύει. Δεν φαντάζεστε πόσο θα σας βοηθήσει.