fbpx
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Κάντε τον μεταβολισμό σας να "πετάει" με αυτές τις 6 τροφές

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Βρείτε την τέλεια ισορροπία με τον ευατό σας μέσα απο την σωστή διατροφή

Μην ψάχνετε τις σούπερ αδυνατιστικές τροφές σε εξωτικά φρούτα, σε περίεργα λαχανικά ή πολύπλοκες συνταγές. Οι τροφές που δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό σας και σας κάνουν να καίτε λίπος και θερμίδες είναι πολύ πιο απλές απο ότι φαντάζεστε. Γνωρίζατε οτι τα όσπρια διαθέτουν φυτικές ινες που κόβουν την πείνα και τα αυγά περιέχουν βασικά αμινοξέα που τα κάνουν μια πλήρη πρωτεΐνη; Πολλές φορές τα πιο αποτελεσματικά τρόφιμα βρίσκοντα στο ράφι της κουζίνας σας.

Διαβάστε ποιές είναι οι καλύτερες τροφές για να κάνετε τον μεταβολισμό σας να "πετάει" να γεμίσετε ενέργεια και να χάσετε εύκολα λίπος και τα επιπλέον κιλά που σας ταλαιπωρούν.

Αβοκάντο
Πρόκειται για μια πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, υγιεινό και χορταστικό. Όπως κάθε λιπαρό που καταναλώνεται ως μέρος ενός γεύματος, τα αβοκάντο είναι τα τελευταία που μπαίνουν στη διαδικασία της πέψης, έτσι δεν σας εγκαταλείπουν γρήγορα. Τα καλά λιπαρά του επιπλέον ενυδατώνουν την επιδερμίδα του προσώπου.

Σπόροι σουσαμιού και σησαμέλαιο
Η σησαμίνη, έχει αποδειχτεί πως πιθανώς βοηθά στη καύση του λίπους. Επιπλέον, οι λιγνάνες που βρίσκονται στο σουσάμι βοηθούν το συκώτι σας να παράγει τα απαραίτητα ένζυμα για το μεταβολισμό των λιπών.

Φακές
Περιέχουν ανθεκτικό άμυλο και πυροδοτούν την πεπτική θερμογένεση. Οι φακές είναι πλούσιες σε σίδηρο και αν έχετε έλλειψη από αυτό το μέταλλο, το σώμα σας είναι λιγότερο αποτελεσματικό στη χρήση των θερμίδων για ενέργεια.

Αβγά

Τα αβγά περιέχουν όλα τα βασικά αμινοξέα που τα κάνουν μια πλήρη πρωτεΐνη. Τρώγοντας αβγά για πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε περισσότερο βάρος απ’ ότι αν τρώγατε την ίδια ποσότητα θερμίδων από υδατάνθρακες

Κάρι

Η κουρκουμίνη, το κύριο συστατικό του, στο οποίο οφείλεται και το ζωηρό κίτρινο χρώμα του, πέραν της ιδιότητας της ως χρωστικής ουσίας, φαίνεται πως μπορεί να συμβάλλει και στον περιορισμό της αποθήκευσης λίπους. Προσθέστε κάρι σε κρέατα και ρύζι ή σε ριζότο με λαχανικά και σε σάλτσες.

Καυτερές πιπεριές

Οι καυτερές πιπεριές μπορεί να βοηθήσουν να επιταχύνουν το μεταβολισμό σας. Περιέχουν χημικές ουσίες και ένα πικάντικο συστατικό τη καψαικίνη που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν την ενεργειακή δαπάνη. Επιπλέον οι πιπεριές έχει αποδειχθεί ότι μπορούν να βοηθήσουν στο αίσθημα του κορεσμού και μειώνουν την όρεξη.