Τι να φάτε για να μην αρρωστήσετε τον χειμώνα

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Το κρύο ευνοεί διάφορες ασθένειες, όπως κρυολογήματα και λοιμώξεις

Το άγχος όλων όταν μπαίνει για τα καλά ο χειμώνας, και οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές είναι να μην αρρωστήσουμε καθώς η εποχή αυτή ευνοεί διάφορές ασθένειες, όπως κρυολογήματα, λοιμώξεις και διάφορες ψύξεις. Ευτυχώς, ο ανθρώπινος οργασμός έχει διάφορα πολεμοφόδια για να καταπολεμήσει τις όποιες ασθένειες και λοιμώξεις του προκύψουν. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η σωστή διατροφή μπορεί να δυναμώσει το ανοσοποιητικό σύστημα, αποκρούοντας με επιτυχία ιούς και λοιμώξεις.

Τι πρέπει να καταναλώνουμε στο κρύο;

Προβιοτικά για καλή εντερική χλωρίδα.Αν αναρωτιέστε πώς συνδέονται το πεπτικό σύστημα και το ανοσοποιητικό σύστημα, μάθετε ότι ο βλεννογόνος του παχέος εντέρου αποτελεί το ιδανικό «φράγμα» κόντρα στα μικρόβια. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα ¾ του ανοσοποιητικού μας συστήματος διέρχεται από το έντερό μας. Τα βακτήρια που συνθέτουν την εντερική χλωρίδα μας παίζουν αρκετούς ρόλους.

Αποτρέπουν τα «κακά» βακτηρίδια να εγκατασταθούν, βοηθούν στην πέψη και τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Σε ποιες τροφές βρίσκετε αυτά τα «καλά» βακτήρια, τα διάσημα προβιοτικά; Πλέον, οι τορφές για βρέφη είναι πλέον σχεδόν όλες εμπλουτισμένες σε προβιοτικά.

Υπάρχουν, επίσης, γαλακτοκομικά προϊόντα, γιαούρτι, λευκά τυριά και κεφίρ τύπου γάλακτος που έχουν υποστεί ζύμωση. Ορισμένα τυριά που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως η μοτσαρέλα, το τσένταρ, το καμεμπέρ ή το ροκφόρ, περιέχουν επίσης προβιοτικά. Συνδυάστε τα με πρεβιοτικά. Ενισχύστε τη δράση των προβιοτικών παίρνοντας πρεβιοτικά. Πού θα βρείτε πρεβιοτικά; Στις ίνες ορισμένων λαχανικών και φρούτων, όπως η αγκινάρα, η μπανάνα και τα σπαράγγια.

Πρωτεΐνη για αυξημένο σίδηρο. Ζωικές και φυτικές πρωτεΐνες είναι καλή πηγή σιδήρου, που ενισχύουν τις αντιστάσεις. Κόκκινο κρέας, πουλερικά, αυγά και τυρί περιέχουν ζωικές πρωτεΐνες, ενώ πιπεριές, πράσα, πατάτες, αλλά και τα όσπρια περιέχουν φυτικές πρωτεΐνες, εξίσου σημαντικές.

Φρούτα και λαχανικά για τη βιταμίνη C. Για δυνατό ανοσοποιητικό είναι απαραίτητα μεγάλα αποθέματα σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες. Τα φρούτα που περιέχουν βιταμίνη C συμβάλλουν στον πολλαπλασιασμό των λευκών αιμοσφαιρίων και στην τόνωση της παραγωγής ιντερφερόνης, ενός μορίου που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Στην κορυφή: Εσπεριδοειδή, ακτινίδια και κόκκινα φρούτα. Εάν έχει κρύο, βάλτε αυτά τα φρούτα σε όλα τα γεύματα για λίγες μέρες. Στα λαχανικά, λάχανο, μαρούλι, καρότο είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C, ενώ μαρούλι και σπανάκι είναι πλούσια σε βιταμίνη Α. Ν

Μπαχαρικά και αρωματικά για την αντιμετώπιση των λοιμώξεων. Σκόρδο, μέντα και βασιλικός μπορούν να βοηθήσουν την ανθεκτικότητα στις λοιμώξεις.