Δεν αρκεί να βάζετε στόχους αλλά πρέπει να τους πετυχαίνετε

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Μάθετε πως θα το κάνετε σωστά αλλά κυρίως αβίαστα

Πόσες φορές έχετε βάλει νέους στόχους που θέλετε διακαώς να πετύχετε μέσα στην νέα χρονιά; Για παράδειγμα να χάσετε κιλά, να γίνετε fit, να βγάλετε περισσότερα χρήματα, να αλλάξετε δουλειά ή ακόμα και σύντροφο; Έχετε καταφέρει έστω έναν μέσα σε μια χρονιά;

Αν και οι περισσότεροι βάζουν πολλούς στόχους μόνο λίγοι τελικά έχουν αποφασίσει ότι θέλουν μία αλλαγή η πρόοδο στην ζωή τους και αναλαμβάνουν δράση. Ελάχιστοι δε κάνουν το πρώτο βήμα κα μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτών πετυχαίνει το στόχο του. Τι γίνεται στην διαδρομή, τι γίνεται και οι υπόλοιποι χάνονται στο πέρας του νέου χρόνου; Μήπως τελικά βαριόμαστε, μήπως η καθημερινότητα δεν μας επιτρέπει να πάμε παρακάτω;

Διαβάσετε 4 τρόπους που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους της νέας χρονιάς και να αλλάξετε ζωή

Μάθετε τι θέλετε. Δείτε τα απλά παραδείγματα:

Δεν θέλω να έχω ψωμάκια—> Θέλω να ζυγίζω 60 κιλά με άψογα οπίσθια

Δεν θελω να είμαι τόσο φοβισμένη —> Θέλω να είμαι δυναμική και θαρραλέα

Δεν θέλω να πίνω τόσο πολύ αλκοόλ—> Θέλω να πίνω μια βότκα κάθε Σάββατο.

Με αυτόν τον τρόπο κάντε τον στόχο σας συγκεκριμένο καθώς μόνο ετσι θα καταφέρετε να χάσετε εκείνα τα κιλά και να κόψετε το ποτό.

Γιατί θέτετε τον συγκεκριμένο στόχο. Η αλήθεια είναι οτι είμαστε το αποτέλεσμα των λόγων και των ιστοριών που αναπαράγουμε μέσα στο μυαλό μας. Μόλις θέσετε έναν νέο στόχο σκεφτείτε τους λόγους που θέλετε να τον πετύχετε. Πόσο διαφορετικοί θα είστε μόλις τον έχετε πετύχει, τι περισσότερο θα κάνετε και τι περισσότερο θα έχετε;

Σταματήστε να είστε αναβλητικοί. Αν αυτό που έπρεπε να κάνετε δύο χρόνια πριν το αναβάλλατε, τότε έπρεπε να το κάνετε... χθες! Η αναβλητικότητα είναι η μάστιγα της εποχής. Κάντε απλές κινήσεις για το στόχο σας και σιγά σιγά δείτε το επιθυμητό αποτέλεσμα να έρχεται πιο κοντά. Μην αναβάλλετε άλλο την ζωή σας.

Σπάστε τον στόχο σας σε μικρότερα κομμάτια. Για παράδειγμα έχετε ένα στόχο να κάνετε καλύτερη διατροφή με αποτέλεσμα ενα καλλίγραμο κορμί και μια καλύτερη υγεία, τότε καλό θα ήταν απο σήμερα κιόλας να αγοράσετε όλα τα φαγητά. Αυτό είναι η αρχή για να καταλήξετε να αλλάξετε διατροφικές συνήθειες σε βάθος χρόνου. Ενα μικρό βηματάκι για να γίνουν πιο έυκολα τα υπόλοιπα. Δεν γίνεται μέσα σε μια εβδομάδα να κόψετε όλες τις κακές συνηθειες, να ασκήστε καθημερινά και να τρώτε με πειθαρχία Σπαρτιάτη!