Θέλω να τρώω συνέχεια; Τι φταίει;

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Τι συμβαίνει και το στομάχι σας γουργουρίζει ασταμάτητα;

Ας σκεφτούμε λογικά και ας ξεκινήσουμε απο το γεγονός οτι για να πεινάτε συνεχώς σημαίνει ότι κάτι κάνετε λάθος. Σκέφτεστε ασταμάτητα το φαγητό, γουργουρίζει η κοιλιά σας και ονειρεύεστε παγωτά, σοκολάτες, πατάτες τηγανιτές, μακαρόνια. Τι συμβαίνει; Τι κάνετε λάθος;

Διαβάστε παρακάτω τι μπορεί να φταίει που πεινάτε συνεχώς

Δεν τρώτε τις σωστές ώρες.

Όταν πεινάμε πρέπει να φάμε. Αν δεν προλαβαίνετε ή βιάζεστε ή απλά το ξεχνάτε τότε το σώμα σας λιμοκτονεί. Μην παραλείπετε βασικά γεύματα όπως είναι το πρωινό ή το μεσημεριανό και τρώτε ένα μεγάλο γεύμα το βράδυ. Όταν το κάνεις αυτό, τα αποθέματά σας σε γλυκόζη εξαντλούνται γρήγορα και το σώμα αντλεί αποθέματα από τα λιποκύτταρα και τη μυϊκή μάζα.

Περιμένετε περίοδο

Λίγες ημέρες πριν την περίοδο ή και κατά τη διάρκειά της, οι ορμονικές αλλαγές μπορεί να σας δημιουργούν έντονη όρεξη, συνήθως για γλυκές και λιπαρές τροφές,.H σοκολάτα είναι από τις πρώτες προτιμήσεις των γυναικών όταν περιμένουν περίοδο.

Αθλείστε έντονα

Πάν μέτρον άριστον ακόμα και στην γυμναστική. H εξαντλητική γυμναστική, η έντονη προπόνηση ή το πολύωρο περπάτημα μπορεί να ευθύνονται για την αυξημένη όρεξή σας. Mε τις δραστηριότητες αυτές καίμε περισσότερες θερμίδες, που ο οργανισμός μας «ζητάει» να αναπληρώσει. Φάτε άφοβα αλλά όχι λιπαρά και γλυκά.

Κάνει κρύο

Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια. Τον χειμώνα παραδοσιακά τρώμε περισσότερο. Oι χαμηλές θερμοκρασίες του καιρού επηρεάζουν το μεταβολισμό μας, αυξάνοντας τις καύσεις, καθώς χρειαζόμαστε περισσότερη ενέργεια για να διατηρήσουμε σταθερή τη θερμοκρασία. Aν κρυώνετε πολύ και χρειάζεστει λιπαρά, προτιμήστε τα "καλά" λιπαρά.

Έχετε στρές ή κατάθλιψη

Αλλο είναι «είμαι πεσμένη» ψυχολογικά και τρώω μια βάφλα με παγωτό και άλλο να βρίσκουμε παρηγοριά στο φαγητό να «ξεσπάμε» σε αυτό, γιατί πεινάμε συνέχεια και νιώθουμε συνεχώς ανικανοποίητες. Το στρες, οι στενοχώριες και η κατάθλιψη οδηγούν σε υπερφαγία.

Δεν πίνετε αρκετό νερό

Το αίσθημα της δίψας μπερδεύεται πολλές φορές με το αίσθημα της πείνας. Όταν δεν πίνουμε αρκετό νερό, ο οργανισμός στρέφεται στις τροφές για να καλύψει τις ανάγκες του. Έτσι, η πείνα που νιώθουμε στην πραγματικότητα είναι δίψα. Αν δεν σας αρέσει το νερό, πιείτε φυσικούς χυμούς, smoothies, τσάι.

Δεν κοιμάστε αρκετά

Οι ελάχιστες ώρες ύπνου μπορεί να οδηγήσουν σε ραγδαία αύξηση των επίπεδων της γκρελίνης, μια ορμόνη που διεγείρει την όρεξη, καθώς και μειωμένα επίπεδα της λεπτίνης, μιας ορμόνης που προκαλεί το αίσθημα της πληρότητας. Έλλειψη ύπνου σε τακτική βάση θα αυξήσει το αίσθημα της πείνας για έναν ακόμη λόγο, μετά από μια βραδιά μη ποιοτικού ύπνου, έχετε περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσετε σοβαρή κόπωση και μείωση εγκεφαλικής διαύγειας. Ο οργανισμός σας, απελπισμένος από την ανάγκη του για ενέργεια, αποκτά μια λαχτάρα για υδατάνθρακες και ζάχαρη, ακόμα και αν δεν είστε πραγματικά πεινασμένοι.

Πίνετε αρκετό αλκοόλ

Ένα ποτήρι κρασί ή μια βότκα τονώνουν της αίσθηση της πείνας, ακόμη και αν το στομάχι σας είναι γεμάτο. Σε μια μικρή μελέτη που έγινε διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι ήταν πιο πιθανό να καταναλώνουν τροφές υψηλότερες σε θερμίδες μετά την κατανάλωση αλκοόλ. Και επειδή το ποτό σας αφυδατώνει, μπορεί να σας ξεγελάσει και να σκέπτεστε το φαγητό, όταν το σώμα σας στην πραγματικότητα ζητά νερό.