fbpx

Σαλάτα με άσπρα φασόλια

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Πηγή πρωτείνης και ενέργειας

Τα φασόλια είναι απο τα πιο αγαπημένα όσπρια τα οποία είναι πηγή υψηλής πρωτείνης και έχουν ξεχωριστή γεύση στο σαρακοστιανό τραπέζι. Μισό φλιτζάνι μαγειρεμένα φασόλια περιέχουν σχεδόν 8 γραμμάρια πρωτεΐνης.
Η χαμηλή περιεκτικότητα λίπους στα φασόλια καθιστά πιο εύκολη την απώλεια βάρους. Έτσι μπορούν να γίνουν μια υπερτροφή για την απώλεια κιλών.

Η συγκεκριμένη σαλάτα μπορεί να αποτελέσει και κύριο γεύμα.

Υλικά

1 πακέτο φασόλια

1 μεγάλο καρότο

2 κρεμμυδάκια χλωρά

Ανηθο

Πιπεριά φλωρινης

Λάδι

λεμόνι

Αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση

Βάζουμε τα φασόλια από το προηγούμενο βράδυ να μουλιάσουν.

Βράζουμε τα φασόλια με το καρότο στην χύτρα για 40 λεπτά περίπου.

Σουρώνουμε και τα τοποθετούμε σε μια πιατέλα.

Αλατίζουμε και γαρνίρουμε με το κρεμμύδι, τον ψιλοκομμένο ανηθο, το καρότο σε μικρά κομμάτια και την πιπεριά Φλωρίνης σε κομματάκια.

Ρίχνουμε λεμόνι και λάδι και συμπληρώνουμε αλάτι και πιπέρι.







Διαβάστε ακόμα