Λαχταριστές συνταγές για smoothies

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Τα smoothies είναι μία πολύ ωραία εναλλακτική για πρωινό ή σνακ! Σας προτείνουμε τα αγαπημένα μας smoothies που γίνονται εύκολα και με απλά υλικά.

Πράσινο και αντιοξειδωτικό

Κάποιες φορές όλες νιώθουμε πως χρειαζόμαστε κάτι να «καθαρίσει» λίγο τον οργανισμό μας. Η λύση είναι το πράσινο, αντιοξειδωτικό smoothie. Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε αντιοξειδωτικά στοιχεία έχει θετική επίδραση στην υγεία και μας προστατεύουν από νοσήματα. Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι 2 κούπες σπανάκι, 2 μπανάνες, χυμό από 1 πορτοκάλι, χυμό από 1/2 λεμόνι, χυμό από 1/2 lime, και 1/2 κούπα πάγο. Όλα τα υλικά μαζί στο μπλέντερ και έτοιμο το smoothie!

Κανέλα για αδυνάτισμα

Προσπαθείτε να αδυνατίσετε? Σίγουρα το smoothie αυτό θα σας βοηθήσει! Θα χρειαστείτε 1 πράσινο μήλο, 1 μικρό καρότο, 1/2 φλιτζάνι γιαούρτι, 1 κουταλιά σούπας βρώμη, και 1 κουταλιά γλυκού κανέλα. Χτυπάτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ εκτός από την κανέλα ώσπου να ομογενοποιηθούν. Προσθέτετε την κανέλα και σερβίρετε! Σε αυτή τη συνταγή η κανέλα θα κάνει τη διαφορά καθώς είναι πηγή αρνητικών θερμίδων. Αυτό σημαίνει πως διεγείρει τη θερμογένεση, διαδικασία που αναγκάζει τον οργανισμό να αποβάλλει θερμίδες με τη μορφή θερμότητας. Δηλαδή, ο οργανισμός μας χρειάζεται περισσότερες θερμίδες για να χωνέψει τη τροφή από τις θερμίδες που η τροφή περιείχε.

Φυσικό αναλγητικό

Ένα πικάντικο smoothie που πέρα από τις ευεργετικές ιδιότητες που θα σας προσφέρει, είναι και ένα φυσικό αναλγητικό. Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι 1/2 αβοκάντο, 1 κούπα σπανάκι, 1 φρέσκια μπανάνα, 1/2 κουταλιά σούπας μέλι, 1/2 κουταλιά του γλυκού σκόνη τσίλι, και 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι. Όλα τα υλικά μαζί στο μπλέντερ και είναι έτοιμο! Το τσίλι είναι πηγή βιταμίνης Α και C οπότε ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και παράλληλα κατευνάζει. Θα σας ανακουφίσει από επίμονους πονοκεφάλους, πόνους περιόδου, και μυϊκούς πόνους.

Ώθηση ενέργειας

Ο ύπνος δεν είναι πάντα αρκετός για να νιώθουμε γεμάτες ενέργεια ενώ τις περισσότερες φορές δεν καταφέρνουμε να συμπληρώσουμε το απαραίτητο οχτάωρο. Γι’ αυτό ας πούμε αντίο στην ατονία με αυτό το smoothie. Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι 3 καρότα, 1 αχλάδι, 1/2 λεμόνι, 1 1/2 πορτοκάλι, 1 κουταλιά σούπας γιαούρτι και μπορείτε να τρίψετε και λίγο τζίντζερ. Όλα τα υλικά μαζί με πάγο στο μπλέντερ και σερβίρετε στο ποτήρι σας. Με αυτό το φυσικό boost ενέργειας θα τονώσετε τον οργανισμό σας και θα μπορείτε να ανταποκριθείτε με επιτυχία στις προκλήσεις της ημέρας!

Γλυκιά αμαρτία

Για όλες εμάς που θέλουμε γλυκό και το θέλουμε τώρα, αντί να κατεβάσουμε ένα κουτί σοκολατάκια μπορούμε να δοκιμάσουμε ένα smoothie με κακάο. Θα χρειαστείτε 1 μπανάνα, 100 γραμμάρια γάλα, 1 κουταλιά του γλυκού κανέλα, 1 κουταλιά σούπας μέλι, 1/2 κουταλιά σούπας κακάο, και 1 κουταλιά σούπας τριμμένη κουβερτούρα. Χτυπάμε όλα τα υλικά εκτός από τη κουβερτούρα στο μπλέντερ μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Σερβίρετε σε ποτήρι και πασπαλίστε την κουβερτούρα από πάνω.

Καλή απόλαυση!

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech