Το Πάσχα φεύγει η δίαιτα "έρχεται"

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInPrint this pageShare with friends

Καλό το αρνάκι, οι πατατούλες, το κοκορέτσι, τα τσουρέκια και τα κουλουράκια αλλά τα ψέματα τελείωσαν. Έτσι θα μπείτε στο μπικίνι των ονείρων σας.

Ολες ξεφύγαμε αυτές τις γιορτινές μέρες και φάγαμε κάτι παραπάνω, τσιμπήσαμε επιπλέον γλυκά και ήπιαμε άφθονο αλκοόλ και αναψυκτικά. Τώρα είναι η κατάλληλη ώρα για να επανέλθουμε γρήγορα στην καθημερινότητα και να χάσουμε τα επιπλέον κιλά που πήραμε το Πάσχα. Μην αναβάλλετε την προσπάθεια να ακολουθήσετε μια προσεγμένη διαίτα και να ξεκινήσετε γυμναστική καθώς ο καιρός που θα κυκλοφορείτε μόνο με το μαγιό σας έχει σχεδόν φτάσει.

Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και θα τα...χάσετε απο τα αποτελέσματα.

Πρέπει να βάζετε ως στόχο το μπικίνι ή ένα sexy σορτσάκι που σας αρέσει παρα πολύ ώστε να σας δίνουν έναυσμα να συνεχίσετε χωρίς να τα παρατήσετε στη πρώτη προσπάθεια.

Αυξήστε τις ασκήσεις που ακολουθείτε και επιλέξτε περισσότερα βάρη που θα γραμμώσουν και θα ενδυναμώσουν τους μύες σας.

ΚΟΨΤΕ την ζάχαρη, τον μεγαλύτερο και χειρότερο εχθρό τόσο της σιλουέτας όσο και της υγείας.

Αλλάξτε την κλίση του διαδρόμου σε ανηφορική και περπατήστε γρήγορα για τουλάχιστον 30 λεπτά τρείς φορές την εβδομάδα.

Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα. Σύμφωνα με έρευνες η χρήση πιο μικρών σε μέγεθος πιάτων, βοηθάει τους ανθρώπους να καταναλώνουν αυτόματα λιγότερες θερμίδες. Περίεργο τέχνασμα, αλλά φαίνεται να λειτουργεί!

Αν επιλέξετε αερόβια άσκηση κάντε το εξής έξυπνο tip: κάντε μικρότερα διαλείμματα ενδιάμεσα στις ασκήσεις και κάψτε περισσότερες θερμίδες. Φυσικά και είναι πιο κουραστικό αλλά ο χρόνος για την εμφάνιση στη παραλία μειώνεται.

Το σκοινάκι δεν το πολυσυμπαθούμε ούτε εμείς ωστόσο ήρθε η ώρα να γίνετε κολλητές μαζί του. Προσθέστε σε κάθε άσκηση 10 – 15 πηδήματα και το σώμα σας θα συνεχίζει να κάνει καύσεις έως και 48 ώρες μετά.

Φάτε πικάντικες τροφές όπως το πιπέρι καγιέν, περιέχουν καψαϊκίνη, μια χημική ένωση που μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό και να μειώσει ελαφρώς την όρεξή σας.

Κοιμηθείτε περισσότερο. Ερευνες δείχνουν ότι ο κακής ποιότητας ή ελλιπής ύπνος είναι ένας από τους ισχυρότερους παράγοντες κινδύνου για την παχυσαρκία.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech